به سایت فروشگاه ایران بابکو خوش آمدید. تماس با ما: 01132344000

استعلام قیمت مایکروویو

مایکروویو وسیله ای است که غذا را با استفاده از امواج الکترومغناطیسی با فرکانس بالا به نام مایکروویو طبخ می کند.اجاق مایکروویو یک اجاق نسبتا کوچک جعبه مانند است که با قرار دادن آن در معرض میدان الکترومغناطیسی با فرکانس بالا دمای غذا را افزایش می دهد . امواج مایکروویو توسط آب ، چربی ها ، قند ها و برخی مولکول های دیگر جذب می شوند که ارتعاشات ناشی از آن گرما تولید می کند.بنابراین گرم شدن در داخل غذا بدون گرم شدن هوای اطراف اتفاق می افتد.این امر زمان پخت را بسیار کاهش می دهد و پخت سایر کار های پخت و پز که به ساعت ها در اجاق معمولی نیاز دارند را می توان در چند دقیقه در مایکروویو تکمیل کرد . مایکروویو با استفاده از یک مگنترون که نوعی لوله الکترونی است ، تشعشعاتی با فرکانس حدود 2450 مگاهرتز تولید می کنند.

مزایای مایکروویو چیست؟

  1. مایکروویو ها در عرض چند دقیقه می توانند غذای شما را گرم کنند.
  2. برنامه های پخت مایکروویو معمولا سریع تر از کار کردن با اجاق گاز است.
  3. با کمک این دستگاه می توانید مواد غذایی را بدون روغن و سرخ کردن بپزید و غذای سالمی داشته باشید.
  4. با کمک این دستگاه دیگر نیازی نیست نگران سوزاندن و ته گرفتن غذا باشید.
  5. مایکروویو شما را از بررسی کردن و سر زدن منظم به غذا بی نیاز می کند.
  6. مصرف انرژی مایکروویو های جدید بسیار به صرفه و بهینه است.
  7. این دستگاه پخت یکنواخت ، یخ زدایی سریع و امکان تنظیمات زمان و دما را در اختیار شما قرار می دهد.

ساختار دستگاه مایکروویو

درون محفظه اجاق مایکروفر فلزی می باشد . همین امر باعث بازتاب امواج شده و غذا را گرم می کند . غذا باید روی ظروف پلاستیکی یا شیشه ای باشد . داخل محفظه یک پایه ی گردان وجود دارد ، که ظرف غذا روی آن قرار می گیرد و به صورت دوارانی می چرخد.امواج هیچ گونه ضرری برای انسان ندارند ، اما باید بدانید که این امواج تا عمق خاصی به داخل مواد غذایی نفوذ می کنند . نباید از این دستگاه برای پختن استفاده کرد ، زیرا تشدید پختن در مواد غذایی اثر سرطان زایی دارد . اگر هم در یک سری از مواد غذایی میکروب وجود داشته باشد ، به دلیل عدم نفوذ امواج به داخل مواد غذایی این میکروب ها از بین نمیروند.

ویژگی های ایمنی

مطابق مقررات اداره غذا و داروی ایالات متحده ، کلیه اجاق های مایکروویو مدرن با سوئیچ های خاموش اضافی طراحی شده اند که به محض باز شدن درب ، روند مایکروویو را متوقف می کنند . برخی با سنسور هایی همراه هستند که سطح بخار یا دما را تشخیص می دهند و پخت و پز را در یک نقطه مشخص متوقف می کنند تا از خشک شدن مواد غذایی جلوگیری شود.همچنین مایکروویو ها باید استاندارد فدرال را رعایت کنند که می گویند آن ها نمی توانند بیش از 5 میلی لیتر تشعشع در هر سانتی متر مربع فراتر از 2 اینچ از واحد ساطع کنند . این امر از هرگونه آسیب احتمالی که می تواند به ضربان ساز ها وارد شود جلوگیری می کند .

لیست قیمت انواع مایکروفر

اگر به دنبال خرید مایکروویو هستید ، بهترین راه برای مقایسه قیمت ها و انتخاب بهترین محصول ، مطالعه لیست قیمت انواع مایکروویو است . این لیست قیمت شامل مجموعه ای از مایکروویو های موجود در بازار است . لیست قیمت مایکروویو رومیزی به شما اطلاعات کامل در مورد قیمت هر محصول ، در فروشگاه ایران بابکو می دهد . با استفاده از این لیست قیمت در فروشگاه ایران بابکو ، شما می توانید به راحتی قیمت های مختلف را مقایسه کرده و بهترین گزینه را برای خرید خود انتخاب کنید . 

 

پست های اخیر

استعلام قیمت باند و اسپیکر

ادامه مطلب

استعلام قیمت کولر اسپلیت

ادامه مطلب

استعلام قیمت مایکروویو

ادامه مطلب

استعلام قیمت یخچال فریزر

ادامه مطلب

استعلام قیمت سرخ کن

ادامه مطلب

استعلام قیمت تلویزیون LED

ادامه مطلب

استعلام قیمت ماشین ظرفشویی

ادامه مطلب

استعلام قیمت ماشین لباسشویی

ادامه مطلب
سایت کولر گازی گرین | نمایندگی فروش کولر گرین Green

سایت کولر گازی گرین | نمایندگی فروش کولر گرین Green

ادامه مطلب
نمایندگی فروش اسپلیت و کولر گازی میلون Milon در مازندران

نمایندگی فروش اسپلیت و کولر گازی میلون Milon در مازندران

ادامه مطلب

ارسال پیام

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است