به سایت فروشگاه ایران بابکو خوش آمدید. تماس با ما: 01132344000

استعلام قیمت تلویزیون LED

انتخاب تلویزیون مناسب این روز ها دغدغه بسیاری از افرادی است که قصد دارند تلویزیون خود را عوض کنند و مدل جدیدی خریداری کنند . بسیاری از افراد هنگام خرید تلویزیون فقط به اسم برند توجه می کنند ، اما باید در نظر گرفت هر برندی تنوع محصولات زیادی دارد که در رده های مختلف امکاناتی و قیمتی دسته بندی می شوند . قبل از خرید تلویزیون و جدا از برند داخلی و یا خارجی ابتدا بودجه خود را تعیین کنید ، سپس تصمیم بگیرید با توجه به سبک زندگیتان آیا تلویزیون هوشمند برای شما کارایی دارد و یا اینکه کافیست به مدل های غیرهوشمند اکتفا کنید . کیفیت صدا ، تصویر، اتصالات و... تا چه اندازه ای شما را راضی نگه می دارند ؟ و در نهایت با توجه به محل نصب تلویزیون مورد نظر شما چه سایزی ایده آل است ؟ وقتی به این سوالات پاسخ دادید تقریبا متوجه می شوید که باید به دنبال چه تلویزیونی بگردید و به راحتی مناسب ترین تلویزیون خود را بین گزینه های موجود در فروشگاه ایران بابکو انتخاب نمایید.


راهنمای خرید تلویزیون LED

امروزه تلویزیون ال ای دی به دلیل هوشمند بودن و سبک تر بودن و شیک بودن آن ، جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کرده است . برند های نظیر تلویزیون سامسونگ ، ال جی ، جی پلاس و... از جمله تلویزیون های موجود در بازار هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند . در واقع تلویزیون ال ای دی فقط یک تلویزیون ال سی دی است که  به جای چراغ های فلور سنت استاندارد کاتد سرد یا (CCFL) از دیود های ساطع کننده نور (LED) استفاده می کنند.


همچنین در هنگام خرید موارد زیر را نیز مورد بررسی قرار دهید:

پشتیبانی از موتور جست و جو

دسترسی به app store که بتوانید هر برنامه ای را که میخواهید دانلود کنید.

پشتیبانی از قابلیت هایی مثل Miracast یا Chromecast برای بازتاب اطلاعات گوشی روی نمایشگر بزرگتر


10 نکته طلایی که قبل از خرید تلویزیون باید بدانید:

خرید تلویزیون و انتخاب مدل درست آن ممکن است یکی از دغدغه های شما نیز باشد . امروزه تلویزیون ها در انواع مختلف و مدل های زیادی تولید می شوند . برای خرید تلویزیون نکات مختلفی را باید مد نظر قرار دهید . تلویزیون های جدید با فناوری ، ویژگی و عملکرد های متفاوتی ارائه می شوند که در ادامه به برخی از آن میپردازیم:

کیفیت تصویر تلویزیون

یک صفحه نمایش با رزولوشن HD ، از 720 پیکسل پشتیبانی می کند . به عبارت ساده تر این نوع از صفحه نمایش فقط 720 خط افقی پیکسلی را اسکن می کند در حالی که رزولوشن تصویر Full HD از 1080 پیکسل پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش تلویزیون

صفحه نمایش تلویزیون نقش زیادی در کیفیت تصویر آن دارد . تلویزیون های ال ای دی ، اولد ، QLED و... هر کدام از ویژگی منحصر به فرد خود را برخوردار هستند . هر صفحه نمایش قابلیت و قیمت متفاوتی دارد.

سایز صفحه نمایش

سایز صفحه نمایش به فاصله نشستن شما از تلویزیون هم بستگی دارد . اگر خیلی نزدیک تلویزیون بنشینید پیکسل ها مجزا به چشم می خورد . طبق یک قانون کلی شما باید با فاصله مشخصی روبه روی تلویزیون به تماشای آن بنشینید . برای تلویزیون هایی با کیفیت تصویر HD باید به اندازه سه برابر طول تلویزیون از صفحه نمایش فاصله بگیرید . اما برای تلویزیون هایی که کیفیت تصویر 4K دارند . فاصله نشستن جلوی تلویزیون 1.5 برابر طول تلویزیون است.

پنل تلویزیون

پنل IPS برای محیط های روشن مناسب است و زاویه دید گسترده ای را ارائه می دهد . درحالی که پنل VA رنگ های مشکی را عمیق تر نمایش داده و کنتراست تصویری بهتری نسبت به پنل IPS دارد . همچنین زاویه دید پنل VA محدودتر است و بیشتر برای تماشا از رو به رو پیشنهاد می شود.

رفرش ریت

رفرش ریت به تعداد دفعاتی که یک عکس در صفحه نممایش در مدت زمان یک ثانیه رفرش می شود ، گفته می شود . شاید شما هم تاری و لرزش تصویر هنگام پخش صحنه های سریع را مشاهده کرده باشید . در صورتی که گیمر هستید و از تلویزیون برای اتصال به کنسول بازی استفاده می کنید ، باید تلویزیونی با رفرش ریت 120 هرتز انتخاب کنید . امروزه اکثر تلویزیون ها از رفرش ریت حداقل 50 تا 60 هرتز برخوردار هستند . اما برای استفاده حرفه ای دنبال تلویزیونی با رفرش ریت یا نرخ نوسازی 100 تا 120 هرتز باشید . هرچه رفرش ریت تلویزیونی بالاتر باشد صفحه ها صاف تر و با تاری کمتری نمایش داده می شوند.

درگاه های اتصال

قبل از خرید تلویزیون به مشخصات بخش اتصال آن توجه کنید . درگاه USB ، HDMI ، Wi Fi از مهم ترین گزینه ها هستند . سعی کنید تلویزیونی انتخاب کنید که حداقل 2 پورت USB داشته باشد.از درگاه USB می توانید برای اتصال فلش یا هارد دیسک تلویزیون استفاده کنید.

کیفیت صدا

حداقل میزان صدا در تلویزیون ها معمولا 20 وات و حداکثر تا 90 وات نیز می رود . بنابراین در صورت ضعیف بودن صدا شما 3 انتهاب دارید : صدای تلویزیون را قبول کنید . هدفون بزنید . از ساندبار یا سیستم صوتی حرفه ای کنار تلویزیون استفاده کنید . ساندبار و سیستم های صوتی قیمت های متفاوتی دارند و می توانند تجربه سینمایی شما را خیلی بهتر کنند.

امکانات هوشمند

تلویزیون های هوشمند به صورت پیش فرض قابلیت  Wi Fi را در خود دارند تا بتوانند از طریق آن برای استفاده از برخی سرویس ها به اینترنت وصل شوند . به طور مثال برای تماشای شبکه های آنلاین فیلم ، اجرای برنامه ای خاص و تماشای محتوان آن ، دانلود و نصب برنامه ، بازی کردن ، وب گردی و... اتصال به اینترنت لازم است . هر برند از سیستم عامل منحصر به فرد خود برخوردار است . بنابراین بسته به برندی که برای خرید تلویزیون انتخاب می کنید ، سیستم عامل تلویزیون نیز متفاوت خواهد بود . سیستم عامل اندروید را در تلویزیون های سونی ، شیائومی ، فیلیپس و پاناسونیک می توانید مشاهده کنید . همچنین سیستم عامل تایزن منحصرا برای شرکت سامسونگ و سیستم عامل webOS توسعه یا فته شرکت ال جی است.

بهترین تلویزیون و لوازم جانبی تلویزیون را به صورت آنلاین از IranBabco.com خریداری کنید

به دنبال تلویزیون مناسب برای خانه خود هستید؟ ایران بابکو تخفیف های متنوعی را در بین برندها و لوازم جانبی آنها ارائه می دهد . ایران بابکو تلویزیون‌ها را با برندهای نامداری چون سامسونگ ، فیلیپس، پاناسونیک، سونی، توشیبا و ... عرضه می‌کند . امروز، می‌توانید یکی از آن‌ها را با بهترین قیمت خریداری کنید !


پست های اخیر

استعلام قیمت باند و اسپیکر

ادامه مطلب

استعلام قیمت کولر اسپلیت

ادامه مطلب

استعلام قیمت مایکروویو

ادامه مطلب

استعلام قیمت یخچال فریزر

ادامه مطلب

استعلام قیمت سرخ کن

ادامه مطلب

استعلام قیمت تلویزیون LED

ادامه مطلب

استعلام قیمت ماشین ظرفشویی

ادامه مطلب

استعلام قیمت ماشین لباسشویی

ادامه مطلب
سایت کولر گازی گرین | نمایندگی فروش کولر گرین Green

سایت کولر گازی گرین | نمایندگی فروش کولر گرین Green

ادامه مطلب
نمایندگی فروش اسپلیت و کولر گازی میلون Milon در مازندران

نمایندگی فروش اسپلیت و کولر گازی میلون Milon در مازندران

ادامه مطلب

ارسال پیام

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است