به سایت فروشگاه ایران بابکو خوش آمدید. تماس با ما: 01132344000

استعلام قیمت سرخ کن

در حقیقت سرخ کن های امروزی دارای یک سبد فلزی هستند که غذا داخل آن قرار می گیرد و به همراه آن داخل روغن جوشیده قرار می گیرد . سرخ کن ها معمولا دارای تایمر به همراه هشدار دهنده صوتی ، دستگیره ای که سبد را به داخل روغن پایین و بالا می برد ، مقیاسی برای جلوگیری از سرخ شدن بیش از حد غذا ، سیستم بادگیری که موجب کاهش بوی متصاعد شده از غذای در حال سرخ شدن می شود ، فیلتر روغن برای افزایش طول عمر استفاده از آن و سیستم های الکترونیکی و مکانیکی کنترل درجه حرارت هستند . این دستگاه محبوب برای آماده کردن بسیاری از فست فود ها و سرخ و برشته کردن آن ها به کار می روند . از آن جا که المنت گرم کننده در سرخ کن های الکتریکی در تماس با روغن قرار دارد ، اتلاف انرژی در آن ها بسیار کم است . سرخ کن ها معمولا از استیل یا فولاد نرم هستند . استیل کمتر از فولاد نرم خورده می شود ، بنابراین سرخ کن استیل گارانتی بهتری نسبت به جنس فولاد نرم دارد . سرخ کن ها دیگ هایی به شکل های مختلف دارند . بعضی از سرخ کن ها دارای "نقطه سرد" در کف دیگ خود هستند . این دقیقا جایی است که مقدار زیادی از خرده های غذا آنجا ته نشین می شود و دمای پایین در این نقطه از لکه دار شدن و فاسد شدن روغن جلوگیری می کند .


 معرفی انواع سرخ کن

  1. سرخ کن های معمولی و الکتریکی
  2. سرخ کن های بدون روغن یا کم مصرف
  3. مینی سرخ کن ها


برای خرید بهترین سرخ کن به چند نکته توجه کنید

در خرید سرخ کن توجه کردن به برخی نکات الزامیست:

بودجه و گارانتی سرخ کن

به مانند سایر لوازمی که خریداری میکنید برای خرید سرخ کن نیز می بایست به بودجه خود توجه کنید . ابتدا باید بودجه خود را تعیین کنید و سپس اقدام به خرید کنید . یکی دیگر از معیار های خرید سرخ کن گارانتی دستگاه می باشد.

محفظه و میزان گنجایش سرخ کن

سرخ کن را با توجه به تعداد اعضای خانواده خود انتخاب کنید . اگر اعضای خانواده شما دو نفر می باشند بهتر است دستگاه کوچک تر را انتخاب کنید . برای خرید سرخ کن سعی کنید به محفظه آن دقت کنید و دستگاهی را خریداری کنید که دارای محفظه استوانه ای باشد ، چرا که مواد غذایی بزرگ تری را می توان در آن قرار داد و برای خانواده های پرجمعیت مناسب است . برای خانواده های کم جمعیت بهتر است از سرخ کن های با محفظه چهارگوش استفاده شود.

به سبد سرخ کن ها دقت کنید

به طور کلی سبد سرخ کن از دو نوع آسانسوری و دستی می باشد . استفاده از سبد های آسانسوری شاید در نگاه اول آسان باشد اما احتمال آسیب دیدن این نوع سبد ها بالاست و ممکن است غذا در سبد گیر بیفتد که در آن صورت باید با کفگیر برای خروج مواد غذایی اقدام کنید . سبد های بزرگ اجازه پخت و تهیه انواع ماهی و مرغ را به راحتی برای شما فراهم می کند.

چراغ وضعیت در سرخ کن

چراغ وضعیت دستگاه همانطور که مشخص است برای نشان دادن وضعیت روشن یا خاموش بودن دستگاه می باشد و کاربرد دیگری ندارد.

به فیلتر دستگاه دقت کنید

فیلتر در دستگاه های سرخ کن دارای وظایفی می باشد که یکی از آن ها جلوگیری از پخش بوی ناشی از سرخ کردن غذا می باشد.فیلتر سرخ کن ها معمولا به مرور زمان خراب می شوند بنابراین بهتر است دستگاهی را خریداری کنید که دارای فیلتر قابل تعویض باشد.

به لایه داخلی دستگاه دقت کنید

در هنگام خرید سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که دارای جنس لایه داخلی نچسب باشد چرا که به راحتی شسته می شود و ضایعات غذا کم می شود.

نکات ایمنی و استفاده بهتر از سرخ کن

حتما از روغن مخصوص سرخ کردن استفاده نمایید.

مواد غذایی یخ زده و منجمد را داخل دستگاه قرار ندهید.

در شست و شو و نظافت دستگاه نهایت دقت را به عمل آورید.

سرخ کن نباید گرما را به بدنه منتقل نماید.

داشتن دسته مناسب برای حمل و نقل دستگاه گزینه ای قابل توجه است.

خرید اقساطی سرخ کن

خرید قسطی سرخ کن یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به لوازم خانگی مورد علاقه است. با خرید قسطی، می توانید از تکنولوژی های جدید و پیشرفته در سرخ کن لذت ببرید، بدون اینکه نیاز به پرداخت یکباره مبلغ کل داشته باشید. این روش خرید ، به شما اجازه می دهد تا انواع سرخ کن را با اقساط ماهانه پرداخت کنید. به علاوه، با خرید قسطی، شما همچنین می توانید از برندهای معتبر و محبوب به جای خرید از برندهای نامعروف و کم کیفیت در این صنعت استفاده کنید.ایران بابکو افتخار دارد به عنوان بزرگترین عرضه کننده محصولات لوازم خانگی، جدیدترین مدل های سرخ کن را با بهترین قیمت و ضمانت نامه معتبر و اصل به صورت نقد و اقساط عرضه کند.


پست های اخیر

استعلام قیمت باند و اسپیکر

ادامه مطلب

استعلام قیمت کولر اسپلیت

ادامه مطلب

استعلام قیمت مایکروویو

ادامه مطلب

استعلام قیمت یخچال فریزر

ادامه مطلب

استعلام قیمت سرخ کن

ادامه مطلب

استعلام قیمت تلویزیون LED

ادامه مطلب

استعلام قیمت ماشین ظرفشویی

ادامه مطلب

استعلام قیمت ماشین لباسشویی

ادامه مطلب
سایت کولر گازی گرین | نمایندگی فروش کولر گرین Green

سایت کولر گازی گرین | نمایندگی فروش کولر گرین Green

ادامه مطلب
نمایندگی فروش اسپلیت و کولر گازی میلون Milon در مازندران

نمایندگی فروش اسپلیت و کولر گازی میلون Milon در مازندران

ادامه مطلب

ارسال پیام

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است