به سایت فروشگاه ایران بابکو خوش آمدید. تماس با ما: 01132344000

استعلام قیمت ماشین ظرفشویی

به طور کلی سه نوع ماشین ظرفشویی وجود دارد: ماشین ظرفشویی توکار، ماشین ظرفشویی رومیزی و ظرفشویی ایستاده. ماشین ظرفشویی توکار را می توان زیر سینک ظرفشویی ، بین کابینت ها، زیر صفحه کابینت ها بطور دائمی (البته تا زمانیکه کابینت ها را جابه جا نکنید) نصب کرد.

مدل عملکرد ماشین های ظرفشویی به این شکل است که آب پس از گذشت از مخزن نمک،وارد مخزن دیگری شده و توسط یک پمپ قوی،آب در داخل دستگاه با فشار بالا و توسط آب پاش به گردش افتاده و شروع به شست و شوی ظروف می نماید.از جمله وسایلی که نصاب پس از نصب ماشین ظرفشویی به شما ارائه می دهد می توان به نمک مخصوص ماشین ظرفشویی اشاره کرد که سختی آب را کاهش می دهد.مایع درخشان کننده و جلا دهنده ماشین ظرفشویی که باعث براقی ظروف بعد از شست و شو می شود و مواد شوینده که به دو حالت قرص و پودری با مارک ها و برند های متفاوت وجود دارند.

انواع ماشین ظرفشویی

  1. رومیزی
  2. توکار
  3. ایستاده


ظرفشویی رومیزی

ماشین های رومیزی از کوچکترین مدل های ظرفشویی در بازار می باشند که برای خانه های کوچک بسیار مناسب است و از آن می توان برای رفع نیاز خانواده های کوچک و کم جمعیت 5 الی 8 نفره استفاده کرد. و به علت وزن کم و ابعاد کوچک می توان آن را روی میز ها و کابینت آشپزخانه قرار داد.


ظرفشویی توکار

مناسب افرادیست که به دیزاین و ظاهر آشپزخانه خود اهمیت می دهند و به طراحی های خاص و مدرن علاقه دارند.این مدل بخاطر حجم مناسب و امکان قرارگیری در داخل کابینت های درب دار به ظرفشویی توکار معروف شده است.معمولا قیمت این ظرفشویی از مدل های دیگر کمی بیشتر است،ولی پنهان شدن آن ها در پشت درب ها و کابینت های چوبی آشپزخانه مزیتی بسیار مهم و عالی است.

ظرفشویی ایستاده

این مدل ظرفشویی از نظر ظاهر و ابعاد شباهت زیادی به ماشین لباسشویی دارد.ظرفیت این ماشین بین 10 تا 15 نفره است ولی با استفاده از امکاناتی مانند حالت شست و شو با نصف ظرفیت برای خانواده های کم جمعیت و پر جمعیت مناسب می باشد.همچنین قیمت مناسبی هم دارد.

چرا در ماشین ظرفشویی نمک میریزیم؟

نمک ماشین ظرفشویی برای عملکرد صحیح ماشین ظرفشویی ضروری است تا جایی که وقتی مقدار آن کم است چراغ هشدار چشمک می زند و وقتی سطح آن خیلی پایین باشد ماشین از کار می افتد.

  1. نمک ماشین ظرفشویی باعث تقویت رزین برای کاهش سختی آب می شود.
  2. نمک ماشین ظرفشویی اجازه می دهد شوینده کف کند.
  3. با استفاده از نمک در ظرفشویی ظروف شیشه ایی و غذاخوری کاملا تمیز می شوند.
  4. با استفاده از نمک ظرفشویی وجود جرم را روی ظروف به حداقل برسانید.
  5. استفاده از نمک در ماشین ظرفشویی از خراب شدن آن جلوگیری می کند.

لیست قیمت انواع ماشین ظرفشویی

اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی هستید،بهترین راه برای مقایسه قیمت ها و انتخاب بهترین محصول مطالعه لیست قیمت انواع ماشین ظرفشویی است.این لیست قیمت شامل مجموعه ای از ماشین ظرفشویی های موجود در بازار است.لیست قیمت ماشین ظرفشویی به شما اطلاعات کامل در مورد قیمت هر محصول در فروشگاه ایران بابکو می دهد.با استفاده از این لیست قیمت در فروشگاه ایران بابکو،شما می توانید به راحتی قیمت های مختلف را مقایسه کرده و بهترین گذینه را برای خرید خود انتخاب کنید.



پست های اخیر

استعلام قیمت باند و اسپیکر

ادامه مطلب

استعلام قیمت کولر اسپلیت

ادامه مطلب

استعلام قیمت مایکروویو

ادامه مطلب

استعلام قیمت یخچال فریزر

ادامه مطلب

استعلام قیمت سرخ کن

ادامه مطلب

استعلام قیمت تلویزیون LED

ادامه مطلب

استعلام قیمت ماشین ظرفشویی

ادامه مطلب

استعلام قیمت ماشین لباسشویی

ادامه مطلب
سایت کولر گازی گرین | نمایندگی فروش کولر گرین Green

سایت کولر گازی گرین | نمایندگی فروش کولر گرین Green

ادامه مطلب
نمایندگی فروش اسپلیت و کولر گازی میلون Milon در مازندران

نمایندگی فروش اسپلیت و کولر گازی میلون Milon در مازندران

ادامه مطلب

ارسال پیام

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است