به سایت فروشگاه ایران بابکو خوش آمدید. تماس با ما: 01132344000

استعلام قیمت ماشین لباسشویی

با پیشرفت تکنولوژی، انواع ماشین لباسشویی تولید شده و در بازار موجود است. هر کدام از ماشین‌های لباسشویی دارای کارایی متفاوتی هستند، اما برخی از آن‌ها نیز ویژگی‌های مشابهی را با یکدیگر دارند. به طور کلی انواع ماشین لباسشویی به ماشین لباسشویی درب از جلو، ماشین لباسشویی درب از بالا، ماشین لباسشویی دوقلو، ماشین لباسشویی سطلی، ماشین لباسشویی جیبی، ماشین لباسشویی دو درب، ماشین لباسشویی قابل حمل در برند های مختلف سامسونگ ، ال جی ، جی پلاس  و انواع دیگر تقسیم می‌شوند.

نکاتی برای خرید ماشین لباسشویی

  1. دور شستشو در لباسشویی، نقش مهمی در تمیزی لباس‌ها و مصرف آب و برق دارد. هر چه دور شستشو با دقت بیشتری تنظیم شود و بهتر کار کند، می‌تواند تاثیر زیادی در مصرف آب و برق و تمیزی لباس‌ها داشته باشد. 
  2. اغلب لباسشویی‌هایی امروزه تولید می‌شوند دارای A+++ است که این نماد نشان دهنده این است که این لباسشویی مصرف برق بسیار کمی دارد. رده‌های A++ و A+ نیز قابل قبول هستند و مصرف برق کمی دارند. 
  3. در این اوضاع کم آبی و تعرفه‌هایی که برای مصرف آب قرار دادند، یک لباسشویی کم مصرف می‌تواند کمک زیادی به شما بکند و با مصرف کم آب، هزینه‌‌های شما را کاهش دهد. تولید کنندگان زیادی در سراسر دنیا اقدام به تولید لباسشویی می‌کنند، اما کیفیت ساخت آن برندها بسیار مهم است. ماشین لباسشویی‌های ایرانی کیفیت متوسطی دارند و می‌توان آن‌ها را در سطح جهانی مقایسه کرد.
  4. هر چه لباسشویی وزن بیشتری را تحمل کند، لباس‌های بیشتری نیز در آن جای می‌گیرد و می‌توان مراحل استفاده از لباسشویی را کاهش داد که در نتیجه مصارف نیز پایین می‌آید. وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شستشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید و نتیجه بهتری نصیبتان شود. بعضی از دستگاه‌های جدید علاوه بر برنامه‌های از پیش تعیین شده، این امکان را برایتان فراهم می‌آورند که به دلخواه خود برنامه‌ای را برای شستشو تنظیم کنید. در صورتی که توانایی، حوصله و وقت چنین کاری را دارید، بدانید که خرید لباسشویی با این ویژگی‌ها بسیار به شما کمک می‎کند.

نکاتی درباره نگهداری از ماشین لباسشویی

همیشه سعی کنید از لباسشویی به طور مرتب استفاده کنید و در یک روز بیشتر از دو بار از آن استفاده نکنید. تمیز کردن اجزای ماشین لباسشویی امر مهمی است و به طور عمر لباسشویی کمک می‌کند، بنابراین بهتر است که هر یک ماه یک بار از یک جرم گیر استفاده کنید.در زمان خرید سعی کنید یک لباسشویی انتخاب کنید که خدمات پس از فروش به شما ارائه دهد، تا برای تعمیرات مشکل خاصی نداشته باشید. . سعی کنید که با توجه به ظرفیت لباسشویی، لباس‌ها را داخل محفظه بریزید تا مشکلی برای ماشین پیش نیاید. سعی کنید بیشتر از آب سرد برای شستشوی لباس‌ها استفاده کنید، زیرا آب گرم باعث از بین رفتن دریچه‌ها به مرور زمان می‌شود. برای شستشوی لباس‌ها بهتر است که از مایع استفاده کنید، زیرا دانه‌ها کوچک تاید ممکن است که داخل دریچه‌های کوچک محفظه گیر کند.

چرا از ایران بابکو ماشین لباسشویی بخریم؟

در ایران بابکو به لطف تخفیفات و پیشنهادات ویژه ما،قیمت ماشین لباسشویی همیشه در حد بودجه شما می باشد.اگر به دنبال ماشین لباسشویی با مشخصات خاصی هستید، تیم کارشناسان ما می توانند شما را در انتخاب ماشین لباسشویی مناسب بر اساس نیازتان راهنمایی کنند. ما همچنین گزینه‌های پرداخت مختلفی از جمله پرداخت اقساطی را برای خرید یک ماشین لباسشویی با کیفیت بدون فشار مالی ارائه می‌دهیم. پس دیگر صبر نکنید و ماشین لباسشویی بعدی خود را ازایران بابکو خریداری کنید. 

خرید اقساطی ماشین لباسشویی از ایران بابکو

خرید قسطی ماشین لباسشویی یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به لوازم خانگی موردعلاقه است.با خرید قسطی می توانید از تکنولوژی های جدید و پیشرفته در ماشین لباسشویی لذت ببرید،بدون اینکه نیاز به پرداخت یکباره مبلغ کل داشته باشید.این روش خرید، به شما اجازه می دهد تا انواع ماشین لباسشویی و خشک کن را با اقساط ماهانه پرداخت کنید. به علاوه، با خرید قسطی، شما می توانید از برندهای معتبر و محبوب به جای خرید از برندهای نامعروف و کم کیفیت در این صنعت استفاده کنید. 

ایران بابکو افتخار دارد به عنوان بزرگترین عرضه کننده محصولات لوازم خانگی،جدید ترین مدل های ماشین لباسشویی را با بهترین قیمت و ضمانت نامه معتبر و اصل به صورت نقد و اقساط عرضه کند.


پست های اخیر

استعلام قیمت باند و اسپیکر

ادامه مطلب

استعلام قیمت کولر اسپلیت

ادامه مطلب

استعلام قیمت مایکروویو

ادامه مطلب

استعلام قیمت یخچال فریزر

ادامه مطلب

استعلام قیمت سرخ کن

ادامه مطلب

استعلام قیمت تلویزیون LED

ادامه مطلب

استعلام قیمت ماشین ظرفشویی

ادامه مطلب

استعلام قیمت ماشین لباسشویی

ادامه مطلب
سایت کولر گازی گرین | نمایندگی فروش کولر گرین Green

سایت کولر گازی گرین | نمایندگی فروش کولر گرین Green

ادامه مطلب
نمایندگی فروش اسپلیت و کولر گازی میلون Milon در مازندران

نمایندگی فروش اسپلیت و کولر گازی میلون Milon در مازندران

ادامه مطلب

ارسال پیام

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است